RAWAT PENYAKIT 3 SERANGKAI DAN SAKIT SENDI ANDA SEKARANG!

perhatian kepada anda yang nak cegah sakit di lewat usia

Rawat masalah Darah Tinggi, Kolestrol, kencing manis, Gout, Sakit Lutut, Sakit Sendi, Kencing Tak Lawas dan pelbagai lagi penyakit lain yang menyerang di awal usia 40an

dan badan lebih ringan untuk solat dan beriadah. Tak perlu lagi solat atas kerusi dan sakit-sakit satu badan semasa buat sebarang aktiviti harian.

Tablet Kunyah Campuran
Cordyceps & vitamin C

Tablet Kunyah Campuran Cordyceps Militaris​ Disyorkan Oleh Pakar

Kekal cergas bertenaga walaupun
usia melangkau 70an

PENGASAS PRODUK - Dr Fadzilah Kamsah -

" Tablet Kunyah Campuran Cordyceps Militaris berfungsi sebagai suplement tambahan. Membantu mengaktifkan sel badan untuk memberikan tenaga dan meningkatkan sistem imunisasi "

"Saya rasa lebih bertenaga. Nak angkat cucu yang berat 16kg pun takde masalah. Bila solat biasa duduk atas kerusi, tapi kali ni memang tak sedar dah solat normal. Khusyuk sangat"

- Dr. Fadzilah Kamsah (Pengasas Produk)

Sebelum itu...

Adakah anda ada mengalami simptom-simptom masalah seperti ini?

Bacaan Darah dan gula yang tinggi

Tekanan darah naik mendadak dan bacaan gula sangat tinggi. Menyebabkan badan mudah terasa sakit-sakit dan tak sihat. Kerap ada penyakit seperti 4 serangkai. Demam, selesema, batuk dan sakit kepala.

Mudah sakit badan dan berasa lesu

Badan senang rasa sakit-sakit dan lesu. Bergerak regang sikit dah sakit urat sampai terganggu semua kerja. Bila nak bekerja memang sangat-sangat sakit. Risiko jika terjadi ketika memandu kenderaan.

Tak boleh nak solat kerana sakit sendi

Terpaksa solat duduk bersila atau duduk di bangku kerusi shaja. Tak mampu nak rukuk atau sujud dengan sempurna sebab lutut, pinggang dan belakang badan mudah rasa sakit. Sampai terlupa rakaat.

jadi mudah untuk lupa perkara penting

Belum masuk 60an tapi dah mudah terlupa apa yang difikirkan. Bukan itu saja, kadang banyak benda tak dapat nak fikir dengan tenang. Tidak menjadi fokus dan sering rasa prestasi mental menurun.

Dah cuba macam-macam untuk kurangkan sakit dengan ambil bermacam ubat. Tapi masih tetap sama. Jomlah cuba ikhtiar dengan CordyC ni. Manalah tahu, SERASI DENGAN ANDA. Alhamdulillah!

Lebih merisaukan jika semakin teruk

Jika tidak dibendung dari awal, akan membawa kepada masalah yang lebih besar...

Masalah tekanan darah tinggi

Masalah buah pinggang

Sakit otot dan urat yang berkekalan

Kecacatan kekal atau kematian

Anda pasti taknak ada masalah seperti yang dinyatakan diatas kan? Jika anda ingin terus kekal sihat dan tidak menanggung risiko seperti ini di waktu tua. bertindaklah sekarang untuk mencegah sebarang penyakit yang berbahaya ini.

Jangan risau lagi. solusinya ada disini sekarang.

Memperkenalkan

Tablet Kunyah Campuran Cordyceps Militaris berperisa oren. sedap dan mudah dimakan.

Diformulasikan dengan bahan yang membantu untuk memberikan tenaga badan. Mampu untuk merawat masalah penyakit ginjal, pernafasan dan meningkatkan sistem imunisasi badan.

Saya dah boleh solat seperti sedia kala!!πŸ‘πŸΌ
Selepas guna seminggu. Memang badan rasa lebih bertenaga. Takde lagi lesu dan tak larat. Kalau sebelum ni nak solat punya lah susah. badan selalu lemah dan tak bermaya. Tapi lepas amalkan CordyC+ ni, saya dah rasa bertenaga. Paling best tak mudah dapat sakit dah

Sangat Recommended!!
🌟🌟🌟🌟🌟

Sayuti Ramli

Siapa yang perlukan?

Jika anda ada masalah ini, maka anda perlu dapatkan CordyC+ ini Sekarang

Imun Lemah

Untuk mereka yang mempunyai imun yang lemah, mudah sakit demam dan mereka yang cepat letih. Tidak selesa dengan kondisi badan yang merudum dan tak tentu. Mudah terkena sakit.

Badan Lemah

Untuk golongan pertengahan usia dan warga tua, mereka yang mempunyai tekanan kerja yang berat, membuat kerja fizikal yang berat dan mempunyai badan yang lemah

Hidapi Asma

Mereka yang menghidapi penyakit ketidakfungsian pulmonari seperti asma, bronkitis kronik, emfisema, dan rhinitis kronik. Susah untuk bernafas dan ada masalah resdung.

Sakit Belakang

Mereka yang kekurangan fungsi renal yang mendadak atau kronik,atau kegagalan fungsi renal dan sering sakit belakang. Tak boleh berdiri atau duduk tegak dalam waktu yang lama.

Darah Tinggi/Rendah

Pesakit darah tinggi atau tekanan darah rendah. Bacaan yang tak stabil dan sering mengalami migrain. Mudah sakit kepelada atau pitam. Kepala rasa berat dan tak mampu nak buat kerja.

Masalah Batin

Mereka yang ada masalah batin. Kurang tenaga dan tak bermaya. Mampu memberikan tenaga dalaman dan luaran tambahan tanpa memberikan sebarang masalah kepada badan.

Pengguna Setia
0 +
Berpuas hati
9/ 0
negeri Seluruh malaysia
0

Bahan utama

Excel Care CordyC+
terdiri dari bahan semula jadi

Cordyceps Militaris

Cordyceps dapat meningkatkan sistem imunisasi dengan merangsang sel-sel dan bahan kimia di dalam tubuh. Ia juga dipercayai dapat melawan sel kanser dan memperkecil ukuran tumor, terutama kanser kulit dan paru-paru.

Orange

Kaya dengan Vitamin C yang memberikan wajah akan kelihatan cantik berseri. Kulit akan menjadi lebih putih dan lembut. Penyakit seperti scurvy dapat dielakkan .Gusi dan gigi akan sentiasa sihat dan tidak berdarah

Kelebihan utama

Antara kebaikan CordyC+

1. MELANCARKAN PEREDARAN DARAH

Asid lemak politak tepu dalam cordyceps mengurangkan paras LDL (kolestrol tidak baik) untuk menghalang pembentukkan plak kolestrol dan mencegah saluran darah tersumbat. Penyaluran darah yang stabil memberikan badan rasa cergas dan bertenaga sepanjang hari.

2. MENGUATKAN FUNGSI JANTUNG

Cordyceps mengatur irama jantung, menguatkan otot jantung dan mengawal aliran darah ke jantung dan daripada jantung. Cordyceps juga mengawal keseimbangan paras kolestrol dan menghalang pembentukkan plak kolestrol yang menjadi punca penyakit jantung.

3. MEMBANTU SISTEM PERNAFASAN

Batuk, bronkitis, resdung, asma dan selsema adalah masalah sistem pernafasan yang biasa dihadapi hari ini. Cordyceps telah digunakan untuk merawat masalah tersebut dengan mencairkan kahak, melegakan kerongkong dan dada. Ia juga membantu menguatkan paru-paru dan melindungi udara dalam paru-paru.

4. MENJAGA FUNGSI BUAH PINGGANG

Cordyceps meningkatkan paras 17-hidroksi-kortikosteroid dan 17-ketosteroid yang membantu menjaga fungsi buah pinggang. Ia juga bertindak membersihkan darah dan membantu penyingkiran toksin dalam badan. Mudah untuk melakukan kerja harian tanpa rasa sakit-sakit badan.

5. MEMBANTU KESIHATAN SEKSUAL

Cordyceps meningkatkan hormon lelaki & mengembalikan keremajaan daya seksual. Cordyceps membantu mencegah masalah kegagalan ereksi dan meningkatkan kelancaran edaran darah terutama bahagian pelviks.

6. MENINGKATKAN TENAGA

Cordyceps meningkatkan paras adrenalin dan meningkatkan ATP-adenosin trifostat iaitu molekul bertenaga tinggi dalam sel-sel badan. Oleh itu Cordyceps menjana tenaga dan cepat memulihkan badan dari keletihan.

7. CEGAH PEMBENTUKAN SEL BARAH

Cordyceps mempunyai ciri anti oksidan yang kuat. Ia meningkatkan imuniti menentang pembentukkan sel barah, menghalang pembentukkan nitrosamine (penyebab barah) dan mencegah pembentukan radika bebas penyebab barah.

8. MENGUATKAN MINDA

Asid glutamik, tirosin dan L-triptofan dalam Cordyceps mempunyai kesan penenang semulajadi. Ia juga merencatkan pembentukan monoamine oksidase dalam otak. Oleh itu Cordyceps sesuai digunakan sebagai tonik penguat memori dan prestasi minda

Cordyceps juga menguatkan struktur salur darah. Ini penting dalam pencegahan tekanan darah tinggi, strok dan penyakit jantung

JANGAN RISAU!

Produk CordyC+ ini telah mendapat kelulusan kKM dan lulus ujian makmal

Tablet Kunyah Campuran Cordyceps Militaris​ Disyorkan Oleh Pakar

Ribuan Orang Telah Mendapat Kebaikan Daripada CordyC+

πŸ”₯ WAJIB TONTON πŸ”₯ VIDEO TESTIMONI DI BAWAH

" Tablet Kunyah Campuran Cordyceps Militaris berfungsi sebagai suplement tambahan. Membantu mengaktifkan sel badan untuk memberikan tenaga dan meningkatkan sistem imunisasi "

Apa kata mereka

Testimoni Pengguna Yang Sangat Berpuas Hati

Wah bestnya!! Terdiri dari bahan semulajadi. Nak guna pun mudah, kesan pun boleh dapat serta merta.

amalkan sebiji sebelum sarapan pagi dan sebiji sebelum makan malam

PERCUMA EBOOK
SEMARAK CINTA

Sebuah Karya
Dato' Dr. Haji Mohd Fadzilah Kamsah
Yang Bernilai RM50

KHAS UNTUK ANDA YANG MEMBELI
PAKEJ 2 BOTOL

(Sah Untuk Pembayaran Secara Online Sahaja)

TAPIKAN.. LAGI BEST πŸ”₯

Kami hadiahkan anda KOMBO E-BOOK
Bernilai RM100

jika anda beli pakej
PAKEJ 3 FREE 1 BOTOL
atau
PAKEJ 6 FREE 4 BOTOL

(Sah Untuk Pembayaran Secara Online Sahaja)

Jadi jangan tunggu lagi!

Tempah sekarang dan nikmati harga tawaran terhad khas untuk anda

Stock untuk tawaran tak masuk akal yang kami offer ni adalah terhad. Penghantaran PERCUMA akan ditutup bila-bila masa sahaja...
Jadi Cepat-Cepat Grab Sekarang!

CordyC+
1 Box

Single Unit

1 Box
RM129
RM 89
  • 1 Box
  • FREE Postage Semenanjung
  • RM10 Postage Sabah/Sarawak
  • Boleh COD (Semenanjung Sahaja)
FREE POSTAGE

CordyC+
2Box

STARTER PACK

2 Box
RM258
RM 149
  • 2 Box
  • JIMAT RM108
  • FREE 1 Ebook Bernilai RM50
  • FREE Postage Semenanjung
  • RM10 Postage Sabah/Sarawak
  • Boleh COD (Semenanjung Sahaja)
FREE POSTAGE

CordyC+
3 Box FREE 1 Box

PROMO PACK

3 Box + PERCUMA 1 BOX
RM516
RM 220
  • 3 Box Free 1 Box
  • JIMAT RM296
  • FREE 2 Ebook Bernilai RM100
  • FREE Postage Semenanjung
  • RM10 Postage Sabah/Sarawak
  • Boleh COD (Semenanjung Sahaja)
LIMITED OFFER

CordyC+
6 Box FREE 4 Box

BORONG PACK

6 Box + PERCUMA 4 BOX
RM1290
RM 500
  • 6 Box Free 4 Box
  • JIMAT RM790
  • FREE 2 Ebook Bernilai RM100
  • FREE Postage Semenanjung
  • RM10 Postage Sabah/Sarawak
  • Boleh COD (Semenanjung Sahaja)
LIMITED OFFER

Perlukan bantuan?

FAQ ( Soalan Lazim)

30 biji tablet cordyceps berperisa oren

Amalkan setiap hari 1 biji pagi, dan 1 biji malam

Majlis Fatwa kebangsaan telah menyatakan hukum memakan Cordyceps adalah harus dalam rawatan tradisional dan Excel care merupakan syarikat 100% milik bumiputera islam. dan produk ni dibawah naungan Dato’ Dr Fadzilah Kamsah. pakar motivasi terkemuka negara.

Ya boleh, kerana bahannya 100% semulajadi dan bebas daripada segala jenis bahan kimia yang berisiko merosakkan kulit dan tubuh badan badan.

Ianya selamat diamalkan oleh semua golongan daripada kanak-kanak sehingga dewasa.

Tapi sebaiknya dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu.

Ya boleh, kerana bahannya 100% semulajadi dan bebas daripada segala jenis bahan kimia yang berbahaya.Ianya selamat diamalkan oleh semua golongan daripada kanak-kanak sehingga dewasa kerana kami menggunakan pemanis semulajadi tanpa kalori Sucralose yang sesuai dengan penghidap pesakit kencing manis.Tapi sebaiknya dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu.

InsyaaAllah bebas kesan sampingan kerana bahan didalam cordyc+ ini adalah 100% semulajadi bebas bahan-bahan terlarang dan toksik berbahaya.

Β© Copyright 2022 Sihatna - All Rights Reserved